Uvod

Za mnoge od nas, muzika je nezamenjivi put ka otvorenim horizontima  svesti. Ona je pravi poziv na medita-ciju, na sanjarenje.  U zadnjih dvadeset godina osnovni zadatak za firmu  TRIANGLE i za  mene lično, bio je ra-zvoj proizvoda koji Vas mogu  voditi pomenutim putem.  Osnovni poslovni okvir u kome se naša firma kretalamože se okarakterisati kao ulaganje u budućnost.

Zahvaljujući ostvarenom tehničkotehnološkom razvoju, kao preduslovu koji je neophodno trebalo ostvariti, firma Triangl (TRIANGLE) je danas u mogućnosti da proizvodi  ekskluzivne proizvode po važećim standardima.

Jedinstvene karakteristike odredjene tržišne marke, i proizvoda koji  su pojavljuju pod dotičnim imenom, po mom skromnom  mišljenju, nisu odredjene tržišnom vrednošću  proizvoda, niti ekskluzivnošću proizvoda, već  kreativnošću koju prizvod nosi sa sobom. Osnova uspeha  brenda TRIANGLE je prirodan pristup, praćen inovativnim  delovanjem našeg tima inženjera, specijalista i stručnih  saradnika. Svaki proizvod mora biti više-funkcionalan. Njegova prva i  osnovna funkcija je tehnička sposobnost reprodukovanja muzike, i  druga, za koju ja mislim da je podjednako važna, je izgled.  Zaista, bez obzira o kakvom se proizvodu radi, funkcionalnost se ne može odvojiti od estetike. Moje ubedjenje je da su te dve stvari  neraskidivo povezane. Upravo, tako ostvarena neraskidiva veza  može svrstati jedan proizvod u grupu sa predznakom hi-end,  zauvek ga odvajajući od onih prosečnih. Lep proizvod mora biti proizveden  za sva vremena. Takav proizvod mora se jednostavno uklopiti u okolinu, bez ikakvih pretencioznih i upadljivih detalja, mada njegov karakter  mora biti potvrdjen i primećen sa istom dozom rafiniranosti i   jednostavnosti, kako u drevnom ambijentalnom okruženju, tako i u  ambijentu oplemenjenom novim arhitektonskim rešenjima, koja ponekad  prevazilaze sadašnji trenutak.

Firma

Od kako je osnovana 1981 godine, firma Triangl usmerila je svoje napore ka rešavanju svih problema koji se mogu pojaviti pri  proizvodnji zvučnika, a sve u cilju ostvarivanja istinske inovacije. Ovakva kretivnost rezultirala je jedinstvenim akustičnim i estetskim identitetom,  svrstavajući jasno proizvode sa prepoznatljivim  brandom u  sam vrh. Svi Trianglovi proizvodi su opremljeni sa zvučničkim drajverima koji su projektovani, usavršeni i proizvedeni u samoj  firmi. Svi oni dele akustički potpis, koji je omogućio  uspeh samog brenda, i njihov razvoj ostvaren je kroz  suštinsko istraživanje i stečeno iskustvo, proisteklo iz  laboratorijskog rada i nebrojenog broja časova provedenih u preslušavanju. Sve pomenuto prožeto, životnim i  muzičkim zadovoljstvom.  Odluka Renoa de Vernjeta (Renaud de Vergnette), da ponudi tržištu  savršene proizvode dovela ga je u poziciju da se okruži  ljudima koji dele istu strast i životnu filozofiju. Ovakva  perfektna komunikacija izmedju zaposlenih u kompaniji obezbedila je firmi  Triangl iskreno jedinstvo u uspostavljanju pogleda na razvojne  strategije – zahteva za napornim dugogodišnjim ulaganjem  neophodnim, da bi se dosegao ambiciozno postavljen cilj:  kvalitet. Rad po sistemu “nov proizvod – nova inovacija”, uverava  nas da je Triangl firma sa jakim ide-ntitetom,sposobna da  preživi plitke trendove. Upravo zbog toga firma je brzo postigla visok rejting na hi-fi tržištu. Firma Triangl  stiče sve veću popularnost i ugled, što proističe iz  njenog dobrog položaja na tržištu, priznanja francuske i strane  štampe,  kao potrvde koja služi kao jasno svedočanstvo  posebnog kvaliteta Trianglovih proizvoda.