Uvod
Za mnoge od nas, muzika je nezamenjivi put ka otvorenim horizontima svesti. Ona je pravi poziv na medita-ciju, na sanjarenje. U zadnjih dvadeset godina osnovni zadatak za firmu TRIANGLE i za mene lično, bio je ra-zvoj proizvoda koji Vas mogu voditi pomenutim putem. Osnovni poslovni okvir u kome se naša firma kretalamože se okarakterisati kao ulaganje u budućnost.
Zahvaljujući ostvarenom tehničkotehnološkom razvoju, kao preduslovu koji je neophodno trebalo ostvariti, firma Triangl (TRIANGLE) je danas u mogućnosti da proizvodi ekskluzivne proizvode po važećim standardima.
Jedinstvene karakteristike odredjene tržišne marke, i proizvoda koji su pojavljuju pod dotičnim imenom, po mom skromnom mišljenju, nisu odredjene tržišnom vrednošću proizvoda, niti ekskluzivnošću proizvoda, već kreativnošću koju prizvod nosi sa sobom. Osnova uspeha brenda TRIANGLE je prirodan pristup, praćen inovativnim delovanjem našeg tima inženjera, specijalista i stručnih saradnika. Svaki proizvod mora biti više-funkcionalan. Njegova prva i osnovna funkcija je tehnička sposobnost reprodukovanja muzike, i druga, za koju ja mislim da je podjednako važna, je izgled. Zaista, bez obzira o kakvom se proizvodu radi, funkcionalnost se ne može odvojiti od estetike. Moje ubedjenje je da su te dve stvari neraskidivo povezane. Upravo, tako ostvarena neraskidiva veza može svrstati jedan proizvod u grupu sa predznakom hi-end, zauvek ga odvajajući od onih prosečnih. Lep proizvod mora biti proizveden za sva vremena. Takav proizvod mora se jednostavno uklopiti u okolinu, bez ikakvih pretencioznih i upadljivih detalja, mada njegov karakter mora biti potvrdjen i primećen sa istom dozom rafiniranosti i jednostavnosti, kako u drevnom ambijentalnom okruženju, tako i u ambijentu oplemenjenom novim arhitektonskim rešenjima, koja ponekad prevazilaze sadašnji trenutak.
Firma
Od kako je osnovana 1981 godine, firma Triangl usmerila je svoje napore ka rešavanju svih problema koji se mogu pojaviti pri proizvodnji zvučnika, a sve u cilju ostvarivanja istinske inovacije. Ovakva kretivnost rezultirala je jedinstvenim akustičnim i estetskim identitetom, svrstavajući jasno proizvode sa prepoznatljivim brandom u sam vrh. Svi Trianglovi proizvodi su opremljeni sa zvučničkim drajverima koji su projektovani, usavršeni i proizvedeni u samoj firmi. Svi oni dele akustički potpis, koji je omogućio uspeh samog brenda, i njihov razvoj ostvaren je kroz suštinsko istraživanje i stečeno iskustvo, proisteklo iz laboratorijskog rada i nebrojenog broja časova provedenih u preslušavanju. Sve pomenuto prožeto, životnim i muzičkim zadovoljstvom. Odluka Renoa de Vernjeta (Renaud de Vergnette), da ponudi tržištu savršene proizvode dovela ga je u poziciju da se okruži ljudima koji dele istu strast i životnu filozofiju. Ovakva perfektna komunikacija izmedju zaposlenih u kompaniji obezbedila je firmi Triangl iskreno jedinstvo u uspostavljanju pogleda na razvojne strategije – zahteva za napornim dugogodišnjim ulaganjem neophodnim, da bi se dosegao ambiciozno postavljen cilj: kvalitet. Rad po sistemu “nov proizvod – nova inovacija”, uverava nas da je Triangl firma sa jakim ide-ntitetom,sposobna da preživi plitke trendove. Upravo zbog toga firma je brzo postigla visok rejting na hi-fi tržištu. Firma Triangl stiče sve veću popularnost i ugled, što proističe iz njenog dobrog položaja na tržištu, priznanja francuske i strane štampe, kao potrvde koja služi kao jasno svedočanstvo posebnog kvaliteta Trianglovih proizvoda.